Tilaaminen

Toimitus

Maksaminen

Palautus ja reklamaatio

Myymälät

Yrityksille

 

Tilaaminen

Tarjoukset

Mistä löydän tarjoukset?

Kuvastomme pääset lukemaan osoitteessa: https://www.halpahalli.fi/mainokset 

Halutessasi voit tilata uutiskirjeen sähköpostiisi osoitteessa: https://www.halpahalli.fi/tilaa-uutiskirje
Uutiskirjeen tilauksen voit perua uutiskirjeen lopusta löytyvästä "Peru uutiskirjeen tilaus"-linkistä.

Verkkokauppamme Kategorioista voit myös löytää sesongeittain vaihtuvia tarjous- tai alekategorioita. 

Mistä tiedän kauanko tarjous on voimassa?

Tuotteen tiedoissa on tuotteen hinnan yhteydessä mainittu tarjousaika sekä tuotteen normaalihinta.

Tarjoukset ovat voimassa mainittuun päivämäärään saakka, tai niin kauan kuin tuotteita riittää. Tarjoustuotteita rajoitetut erät. 

 

Asiakastili

Voinko tehdä tilauksen kirjautumattomana?

Tilauksen voi tehdä kirjautumattomana. Syötä sähköpostisi ensimmäiseen kenttään ja jatka sen jälkeen osoitetietojen täyttämiseen. Huomaathan että kirjautumattomana tehtyjä tilauksia ei ole mahdollista lisätä asiakastilille jälkikäteen.

Olen unohtanut salasanani

Mikäli sinulla on jo asiakastili meillä, voit tilata salasananvaihtolinkin sähköpostiisi "Kirjaudu"-napin alapuolelta, "Unohditko salasanasi"-linkistä. 

 

Ostoskori

Miten lisään tuotteen ostoskoriin?

Voit lisätä tuotteen ostoskoriin tuotekortilta löytyvää "Lisää ostoskoriin"-painiketta painamalla. Mikäli "Lisää ostoskoriin"-painiketta ei ole, tuote on joko loppu tai se ei muista syistä ole ostettavissa verkkokaupasta.
Jos haluat tilata useamman kappaleen samaa tuotetta, vaihda "Lisää ostoskoriin"-painikkeen yläpuolelta ensin kappalemäärä.

Miksi en saa lisättyä tuotetta ostoskoriin?

Jos tuote on loppunut varastolta, siitä puuttuu kokonaan keltainen Lisää ostoskoriin -painike. Jos tuotetta on jäljellä myymälöissä, tuotteen myyntinimen alla lukee saatavana myymälästä. Myymäläsaatavuus-välilehden alta voi tarkistaa viitteellisen myymälätilanteen, missä myymälöissä tuotetta on mahdollisesti saatavilla. Myymälöistä ei ole mahdollista postittaa tuotetta asiakkaalle.

Mikäli tuotetta on verkkokaupassa saatavilla, tuotteen avattuasi siihen ilmestyy keltainen Lisää ostoskoriin -painike. Mikäli yrität tilata isompaa määrää, saattaa olla, että tuotetta ei ole varastossa haluamaasi määrää. Tällöin et saa lisättyä tuotetta ostoskoriin. Kokeile pienentää määrää ja painaa uudelleen Lisää ostoskoriin -painiketta. 

 

Kassa

Missä muodossa puhelinnumeron pitää olla?

Puhelinnumeron tulee olla muodossa "0401234567", eli ilman maatunnusta, välejä tai välilyöntejä. Puhelinnumero on pakollinen sillä ilmoitus paketin saapumisesta noutopisteeseen tulee tekstiviestitse. 

Miten tilaan toisen henkilön puolesta?

Mikäli tilaus maksetaan verkkopankissa tai kortilla, voit tilata myös toisen henkilön puolesta. Huomaathan että laskutus- ja toimitusosoitteen tulee olla aina sama. Muista täyttää kaikki henkilön yhteystiedot, jolle haluat tilauksen lähetettävän. Laskulla maksettaessa tilauksen yhteystietoja ei turvallisuussyistä ole mahdollista jälkikäteen muuttaa. 

Miksi en voi valita toimitustapaa?

Valittavissa olevat toimitustavat ja -maksut määräytyvät tuotteiden mittojen ja painon sekä toimitusosoitteen perusteella. Toimitustavat tulevat näkyviin kun olet syöttänyt osoitetietosi. Tarkista että postinumero on oikeassa muodossa, ja että sen jälkeen ei ole ylimääräisiä välilyöntejä. 

Jos toimitustapojen kohdalla lukee "Ei lähetystapoja saatavilla tälle tilaukselle", toimitus ei ole kannattavaa tuotteiden paino ja toimitusosoite huomioonottaen (esim. kohtuuttoman suuret rahtikulut). 

Olen valinnut maksutavan, miten pääsen eteenpäin?

Valittuasi Svea erämaksun, Svea laskun tai yrityslaskun, pääset täyttämään tarkemmat laskutustiedon Svean sivuille painamalla "Maksa ja vahvista tilaus"-painiketta. Vahvistettuasi henkilöllisyytesi, siirryt takaisin verkkokauppaamme. Onnistuneesta tilauksesta saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. 

Mikäli haluat maksaa tilauksen heti verkkopankissa tai kortilla, valittuasi oikean pankin logon siirryt verkkopankkiin maksamaan tilauksen "Maksa"-painiketta painamalla. Maksutapahtuman jälkeen siirryt takaisin verkkokauppaamme. Onnistuneesta tilauksesta saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. 

 

Tilauksen jälkeen

En saanut tilausvahvistusta

Onnistuneen maksun/henkilöllisyyden vahvistamisen jälkeen tilauksesta tulee sähköpostiin tilausvahvistus. Vahvistus voi tulla joskus hieman viiveellä. Tarkistathan myös roskapostikansion, sekä Gmailin Tarjoukset-kansion.

Mikäli tilausvahvistusta ei sähköpostissa näy, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Miten voin perua tilauksen?

Tilausta ei voi perua itse, joten olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Jos asiakaspalvelu ei ole avoinna, suosittelemme laittamaan sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@halpahalli.fi. Otsikkoon on hyvä laittaa "Tilauksen peruutus" + tilausnumerosi.

Mikäli tilausta ei ole ehditty vielä lähettää, tilaus voi olla mahdollista vielä perua. Eli olethan mahdollisimman pian yhteydessä asiasta. 

Huomaathan että maksu perutusta tilauksesta voidaan teknisistä syistä palauttaa vasta muutaman pankkipäivän kuluttua.

Voiko tilausta muuttaa?

Tilausta ei ikävä kyllä ole mahdollista muuttaa jälkikäteen. Tuotteita ei ole mahdollista lisätä, vaihtaa tai poistaa jo tehtyyn tilaukseen.
Mikäli tilausta ei ole ehditty lähettää, tilaus voidaan mahdollisesti perua ja voit tehdä uuden tilauksen. Jos haluat perua jo tehdyn tilauksen, olethan pikimmiten yhteydessä asiakaspalveluumme.

Miten voin seurata tilaukseni etenemistä?

Jos olet tehnyt tilauksen kirjautuneena, näet tilauksen tilan asiakastililtäsi. Tilaus on "Prosessoidaan"-tilassa siihen saakka, että se lähtee varastoltamme Postin tai Matkahuollon kuljetukseen. 

Voit seurata tilaustasi Postin tai Matkahuollon sivuilla lähetysvahvistuksessa olevalla seurantatunnuksella. Osalle suurikokoisista tai painavista lähetyksistä on mahdollisuus valita toimitustavaksi Kaukokiidon rahti, jolloin toimitusta voi seurata Kaukokiidon sivuilla.

Lähetyksen seurannassa nShiftin sivuilla (unifaunonline.com) on myös tilauksen mukana tulevan valmiin palautustarran tunnus. Tilauksilla, joille on valittu toimitustavaksi Posti, palautustarran tunnus näkyy usein ensimmäisenä. Tarkista alhaalta kohdasta "Vastaavat lähetykset", että sinulla on Postipaketin seuranta valittuna, ei "Palautus" (ks. kuva).

 Postipaketin valinta

Tilaukseni ei näy omilla sivuilla?

Mikäli olet tehnyt tilauksen kirjautuneena asiakastilillesi, voit seurata sen etenemistä ja tilaushistoriaa omilla sivuillasi. Eli jos tilaus on tehty kirjautumattomana, se ei näy omilla sivuilla. 
Tilausta ei voida liittää asiakastiliin jälkikäteen.

 

 

Ota yhteyttä

HalpaHalli asiakaspalvelu

Jos et löytänyt oppaista etsimääsi, voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä:

Chat

sivun vasemmasta alareunasta "Ohje ja tuki" ma-pe 9-16

Sähköposti

osoitteeseen asiakaspalvelu@halpahalli.fi  

WhatsApp

viestillä numeroon 0406713880
(Vastaamme WhatsApp-viesteihin ja sähköposteihin arkipäivisin klo 8-16)

Puhelin 

numeroon 06 822 0200 ma-pe klo 12-16

Vaihde

puh 020 718 2000 ma-pe 8.00-15.30

(hinta 8,8 snt/min kiinteästä verkosta ja matkapuhelimesta)

sähköposti keskus@halpahalli.fi

Mikäli asiasi koskee verkkokauppatilauksia, tuotesaatavuutta, reklamaatioita jne, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

HalpaHalli Facebookissa HalpaHalli Instagramissa  HalpaHalli Youtubessa  HalpaHalli Twitterissä  HalpaHalli LinkedInissä